wtorek, 18 października 2011

Dlaczego powstał ten blog i o czym będzie?

     Podróże to moja pasja. A kiedy wracam z kolejnej podróży, zwykle piszę krótki artykuł do pewnej lokalnej, wiejskiej gazetki. Wiele osób mówiło mi, że moje artykuły są wartościowe i przyjemnie się je czyta. Inni pytali czy można je przeczytać gdzieś jeszcze, nie tylko w lokalnej gazetce. Prosili, abym publikowała je dla większej liczby odbiorców. Dlatego utworzyłam tego bloga.

    Będę tu zamieszczała głównie, ale nie tylko, swoje artykuły, które ukazały się w Głosie Białowieży. Wstawię na bloga artykuły archiwalne, będę też umieszczała na bieżąco nowe artykuły. Być może znajdą się tu również teksty inne, których nigdzie nie opublikowałam.

      Życzę miłego czytania.

1 komentarz:

  1. Super :) Będę zaglądała i czytała! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do swojego bloga: http://wkrajuktorynieistnieje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń